TVS-Hotline

Hvad får du i en TVS-Hotline aftale?

  • Telefonisk support om brugen af Tacho Online – vi hjælper dig videre, hvis du er ”kørt fast”.
  • Telefonisk køre- og hviletidssupport - hvordan fortolkes reglerne, og vi rådgiver dig om, hvordan du kan planlægge din køre- og hviletid.
  • Telefonisk rådgivning i.f.m vej- og virksomhedskontrolsager – fx en snak om en bødesag eller om, hvordan du selv kan håndtere din virksomhedskontrolsag
  • Downloading af køre- og hviletidsdata fra Tacho Online på CD-rom, hvis du er indkaldt til virksomhedskontrol.

Hvad koster TVS-Hotline:

  • TVS-Hotline koster 62,50 kr. pr. måned – svarende til 750 kr. årligt pr. virksomhed.
  • Ved større virksomheder med flere afdelinger og hvor virksomheden ønsker at flere afdelingsledere skal kunne anvende TVS-Hotline koster det 750 kr. årligt pr. afdeling.

Sådan kommer du i gang med TVS-Hotline:

  • Ring på 7190 7191 eller skriv en mail til os på tvs@tungvogn.dk - Så er du i gang.

Øvrige informationer:

  • Henvendelserne til TVS-Hotline kan rettes af en medarbejder fra virksomheden fx virksomhedsadministratoren eller af en afdelingsleder og ydes – som udgangspunkt - inden for normal kontoråbningstid.
  • Såfremt du i forvejen har et af nedenstående TVS-produkter, skal du naturligvis ikke også have TVS-Hotline.
    • Køre- og hviletidsabonnement
    • Tacho Overvågning
    • TVS-Serviceaftale
    • Du kan naturligvis tilkøbe TVS-Hotline, selvom du ikke bruger Tacho Oline.